Grįžti 2019.10.04

„LietuvosDNR“ kampanija nominuota prestižiniuose rinkodaros apdovanojimuose

Internetas ar baletas? O gal lazeriai? Kaip Lietuvą pristatysime pasauliui? Šie ir kiti kampanijos „Lietuvos DNR“ klausimai kvietė visuomenę diskusijai apie šalies pristatymo kryptis. Ši kampanija buvo pastebėta ne tik Lietuvoje, bet ir sulaukė įvertinimo vienuose iš svarbiausių šalių, miestų ir vietovių rinkodaros konkursų.

Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupės inicijuotą komunikacinė kampanija prestižiniuose tarptautiniuose „City, Nation, Place Awards“ apdovanojimuose pateko į devynių finalininkų sąrašą geriausių visuomenės įtraukimo, formuojant prekės ženklą, kampanijų kategorijoje. „Lietuvos DNR“ kampanija varžysis su Čilės, Kosta Rikos, Suomijos, Australijos ir Nyderlandų rinkodaros sprendimais.

„Patekti į tokio lygio apdovanojimų finalinį etapą kartu su išskirtinėmis kitų šalių rinkodaros kampanijomis yra didelis džiaugsmas ir pripažinimas. Ypač džiugu, kad Lietuva pastebėta visuomenės įtraukimo kuriant šalies prekės ženklą kategorijoje. Būtent visuomenės palaikymas ir įsitraukimas yra vienas iš kertinių momentų siekiant sėkmingo šalies prekės ženklo“, – sako Lietuvos įvaizdžio grupės vadovas Marius Gurskas.

Nugalėtojų paskelbimas ir apdovanojimų ceremonija įvyks lapkričio 7 d. Londone tarptautinės konferencijos metu, kur specialų pranešimą svečio teisėmis taip pat skaitys Kauno savivaldybės atstovas Tomas  Grigalevičius.

Kampanija „#LietuvosDNR“ startavo vasario 5 d. ir kvietė šalies gyventojus įsitraukti į diskusiją, kaip Lietuva turėtų būti pristatoma užsienyje. Pareikšti nuomonę pildant specialią anketą interneto svetainėje www.lietuva.lt kvietė išskirtiniai reklamos sprendimai televizijoje, lauko reklamoje ir socialiniuose tinkluose.

Ši kampanija – vienas iš Lietuvos įvaizdžio grupės įgyvendinamų projektų, siekiant sukurti vieningą šalies pristatymo užsienyje modelį. Kampanija buvo svarbi siekiant išgryninti pagrindines šalies vertybes ir konceptualią idėją, skleisti visuomenėje žinią apie šalies įvaizdžio kūrimo darbus ir didinti Lietuvos gyventojų pasididžiavimą savo šalimi. Kampanijos rezultatai bus vertingi ir rengiant Lietuvos įvaizdžio strategiją.

Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupė yra atsakinga už vieningą šalies pristatymą užsienyje, bendradarbiavimą su verslo, kultūros ir kitų institucijų bei organizacijų atstovais formuojant vieningą Lietuvos pristatymą. Kartu su kitų institucijų atstovais grupė inicijavo vieningos užsienio žiniasklaidos ir socialinių tinklų stebėsenos sistemos sukūrimą, o lapkričio mėnesį visuomenei pristatys Lietuvos žinomumo ir reputacijos tikslinėse šalies rinkose tyrimų rezultatus.