Grįžti

Lietuvos pristatymo užsienyje strategijos 2020-2030 m. rengimas

2020 m. birželio 10 d.

Birželį baigta Lietuvos pristatymo užsienyje 2020–2030 m. strategijos parengimo analitinė dalis. Jos metu buvo ieškoma valstybės sričių, su kuriomis ateinantį dešimtmetį bus siejama komunikacija apie Lietuvą užsienyje, gryninamos visuomenės vertybės.

Balandį–gegužę ekspertinėse diskusijose dalyvavę ekspertai susitarė, kad kuriama strategija turi remti valstybės tikslus ir nešti naudą šaliai. Todėl, įvertinus ilgalaikius valstybės tikslus ir esamus šalies pasiekimus, nutarta strategijoje ištyškinti ekonominę dimensiją, kurią papildys kultūros, turizmo, talentų pritraukimui svarbūs vertės pasiūlymai.

Daugiau informacijos rasite čia.

2020 m. balandžio 9 d.

LIETUVOS PRISTATYMO UŽSIENYJE STRATEGIJOS 2020-2030 M. RENGIMAS ĮGYJA PAGREITĮ

Covid-19 virusas įsiveržė į mūsų gyvenimus ir šiandien svarbiausi klausimai, kuriuos sprendžiame, susiję su žmonių sveikata ir darbo vietų išsaugojimu. Tačiau ne mažiau svarbu strategiškai žvelgti į ateitį ir siekti ilgalaikių tikslų. Todėl LR Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupė toliau dirba prie projekto, kurio tikslas sukurti veiksmingą šalies pristatymo užsienyje sistemą, kuri užtikrintų, kad užsienio rinkoms būtų vieningai komunikuojamas šalies stiprybių potencialas. Projekto vadovė Eglė Kudzmanienė sako, jog ,,nors situacija sudėtinga, šiandien turime būti pasiruošę rytojui ir siekti atlikti suplanuotus darbus laiku“.

Šiuo metu vyksta pats svarbiausias – analitinis Lietuvos pristatymo užsienyje strategijos 2020-2030 m. parengimo etapas, kurio metu bus išgrynintos valstybės sritys, nešančios valstybei didžiausią naudą ir tapsiančios valstybės plėtros tikslu ateinančius dešimt metų. Šios sritys bei visuomenės vertybės taps komunikacijos apie Lietuvą pagrindu. Be valstybės plėtros dokumentų analizės, įmonė ,,Synthesis Consulting” kartu su Lietuvos įvaizdžio grupės atstovais atliko 16 interviu su šalies ministerijų ir pavaldžių įstaigų vadovais. Interviu metu surinkta daug svarbios informacijos, tačiau ne mažiau reikšmingas ir kitas strategijos rengimo etapas – ekspertų diskusijos, kurių planuojama surengti šešias. Diskusijos bus skiriamos atskirų sektorių vertės pasiūlymų ir šalies visuomenės vertybių išgryninimui. Diskusijos vyks balandžio 24 d. – gegužės 7 d.

Daugiau informacijos rasite  čia.

Nuotrauka: T. Stukas