2019 m. Lietuvos Respublikos Vyriausybės kanceliarijos užsakymu buvo atliktas Lietuvos žinomumo ir reputacijos tikslinėse užsienio šalyse ir šalies gyventojų Lietuvos vertinimo tyrimas. Tyrimo duomenys buvo svarbūs rengiant Lietuvos pristatymo užsienyje 2020-2030 m. strategijos analitinę dalį.
Atliekant tyrimą buvo kelti šie tikslai:
- nustatyti Lietuvos žinomumą ir reputaciją tikslinėse užsienio šalyse;
- nustatyti, kaip šalies gyventojai vertina Lietuvą;
- nustatyti Lietuvos tapatybę sudarančius elementus;
- surinkti reikiamą informaciją ieškant šalies pozicionavimo krypčių ir išgryninant pagrindines šalies vertybes, kurios taps išorinės ir vidinės komunikacijos pagrindu;
- pateikti išvadas ir rekomendacijas pasiūlant šalies pozicionavimo kryptį ir pagrindines šalies vertybes.
Tyrimas apėmė 14 tikslinių šalių: Daniją, Estiją, Izraelį, Japoniją, Jungtines Amerikos Valstijas, Jungtinius Arabų Emyratus, Jungtinę Karalystę, Kiniją, Latviją, Lenkiją, Norvegiją, Prancūziją, Švediją, Vokietiją.
Kviečiame išsamiau susipažinti su Lietuvos žinomumo ir reputacijos tyrimo atakaitomis: